Obhájené diplomové práce
Celkový počet závěrečných prací: 11
Diplomové práce
-
„Jen inzerce nás neuživí“: Ne/ochota členů českého publika platit za online žurnalistický obsah
-
Adaptace formátu TV reality show na závažné společenské téma
-
Digitalizace, konvergence a multiskilling: Vliv vybraných trendů na práci fotoreportéra
-
Hľadanie konsenzu: Aplikácia Habermasovho komunikatívneho konania na dokumentárny film o surogátnom materstve
-
Kdopak to (ne)mluví na sociálních sítích? Vliv spirály mlčení na ochotu zapojovat se do diskuzí na Facebooku.
-
Mapa mediálního vzdělávání: Návrh nástroje pro kategorizaci a systematizaci materiálů pro mediální výchovu
-
Mediální gramotnost českých seniorů (projektové řešení)
-
Mediálny projekt: Publicisticko-spravodajský portál pre cudzincov žijúcich na Slovensku
-
Polarizace v politické komunikaci na Twitteru
-
Produkce webového seriálu o MCU